CAPSETA DE MÚSICA

dilluns, 17 de juny del 2013

Sorteig!!!!!!!

Avui és el meu aniversari, 32 anys ;D ;D ;D!!!!!!!!!!!!!! I per celebrar-lo amb totes les bloggaires que volten per aquí he preparat un sorteig. Teniu temps fins a la nit de la revetlla de Sant Joan (23 de juny a la nit), l'endemà faré el sorteig.
 
 
 
Què s'ha de fer per participar? doncs contestar una pregunteta: QUÈ ÉS EL QUE MES T'AGRADA COSIR? juntament amb el vostre e-mail, i posar l'enllaç del sorteig al vostre blog.
 
No demano que us en feu seguidores si no ho sou, el sorteig és perquè pugui participar com més gent millor i per poder compartir amb vosaltres aquest aniversari i agrair-vos la vostra paciència quan llegiu Capseta de Música, que espero que no sigui massa, je je.
 
Potser que us digui quin serà el premi, oi?
 
* 2 fat quarters de la col·lecció HOMESPUN CHIC de Blend
fabrics, disseny de Melody Ross
 
* Un botó de fusta pintada de C'MICHAEL COTTAGE
 
* Unes tisoretes petites moníssimes ideals per brodar
 
* Una capseta de llauna amb cinta mètrica de 3 metres/120"
 
Us desitjo que tingueu moltíssima sort!!!! I gràcies per perdre una miqueta del vostre temps, que ja sé que a totes ens escasseja, passejant pel meu blog i deixant els vostres comentaris que sempre em fan molt feliç.
 
Fins dilluns!

12 comentaris:

  1. Primer de tot, moltes felicitats!

    El que més m'agrada cosir són cosetes per al meu fill, més igual pantalons, joguines...

    ResponElimina
  2. Per molts anys!!! A mi m'encanta cosir tot el que és relacionat amb bebes!!! Deixo el meu mail: sarah.mometa@gmail.com

    ResponElimina
  3. Jo ahir també vaig fer 32 anys!!! Només per això ja és motiu suficient per participar al sorteig :-)
    La pregunta que fas... doncs no ho sé. Coses que em surtin bé, je je. Si em costa massa i em començo a equivocar em bloquejo i ja no disfruto...

    Ara poso el sorteig al meu blog :-)

    Ah, felicitats!!!!!

    ResponElimina
  4. Per molts anys!!!
    M'encanta cosir, de tot, però el que més m'agrada són els projectes curts, aquells que puc enllestir en una tarda. Ara sóc "molt adicta" a cosir pantalons pel peque: ràpid i fàcil.
    gràcies pel sorteig!

    mandarinalup@gmail.com

    ResponElimina
  5. Núriaaaaaaa Molte felicitatsssss!!!
    El que més m'agrada cosir són bolsos!!!! jijij En tinc una pila!
    Ara mateix ho publico al meu blog
    Petonets

    ResponElimina
  6. Moltes felicitats guapa! a mi m'encanta cosir! sobretot cosetes útils i pràctiques, amb teles boniques i actuals. Una abraçada gran gran! Montse montse_belisario@hotmail.com. M'emporto el sorteig al meu blog.

    ResponElimina
  7. Moltes felicitats!!!

    Què és el què m'agrada més cosir? Qualsevol cosa que sàpiga que és per algú especial: un regal, un encàrrec...

    ResponElimina
  8. Per molts anys!!! El que més m'agrada cosir? doncs, la veritat és que encara no domino gaire, però qualsevol cosa pels meus fills m'agrada molt i em fa molt feliç ;)
    El meu correu: takita2002@gmail.com

    ResponElimina
  9. Moltes felicitats Núria. A mi el que m' agrada més cosir són, cosetes per les meves filles i pel meu net tant precios. Roser

    ResponElimina
  10. Tens uns treballs preciosos,molt bonics.
    El teu blog es realment interesant.
    T'invito a visitar i seguir el meu.

    http://ilusionesycostura.blogspot.com.es/

    ResponElimina
  11. Primer de tot Per MOlts ANys!!!!!!!!!!!
    el que m'agrada més cosir són cosetes pels de casa i pels amics, jajaja.
    el meu mail: nufive@hotmail.com

    ResponElimina