CAPSETA DE MÚSICA

dimarts, 19 de març del 2013

Davantal per la G...

La mare de la G... va veure el davantal que vaig fer al patufet de casa i me'n va demanar un per a la seva filla gran. QUINA IL·LUSIÓ, m'encanta fer encàrrecs!!!! No sé si us passa, però malgrat les peticions particulars, em sento amb menys tabús per fer combinacions de colors i provar coses noves, que quan cuso per casa, i així vaig descobrint possibilitats diferents. A més a més m'encanta el fet de pensar en la persona a qui va dirigit, encara que no la conegui.


 Però esclar, també hi ha problemes que se't plantejen.

Primer problema. Quin color? El lila. Complicat per què no hi ha massa varietat de robes d'aquest color que no siguin les clàssiques. Però vaig trobar aquesta tela que em va encantar, de colors frescos, em recorda a uns caramels que no sé si encara existeixen, eren foradats per dins. Sí, ja sé que no hi ha lila però el rosa se n'hi va, i com que volia fer el davantal reversibe, m'anava bé per posar roba de vichy lila a darrera.

Segon problema. Talla? Una nena de set anys. Quan medeix? Ni idea. Vaig buscar la guia de talles de la roba del meu fill per saber l'alçada, i calcular les mides.
Tercer problema. Li agradarà a la mare? I a la G...? Sí, els va agradar. I la G... el va portar per casa tota la tarda.

Gràcies Meritxell per la confiança! Gisela, que el disfrutis! I que passeu unes bones estones cuinant plegades.

Fins la propera ;D

9 comentaris:

  1. Ha quedat xulíssim!! Fresc i divertit!

    ResponElimina
  2. És uns monada!! Fa peneta utilitzarlo ivtot de lo bonic que és!! I el detallet del cupcake és una delícia.
    Un petonàs

    ResponElimina
  3. M'encanta aquest davantal, la roba dels cercles em va enamorar el primer cop que la vaig veure ! molt bona idea això de fer-lo reversible i l'aplicació del cupcake és una monada !
    Puc demanar-te on vas comprar la roba dels cercles de colors?
    Vaig anar a la Fira de Sitges i la vaig veure en un dels stands però no la vaig
    poder comprar perquè vaig haver de marxar i ara resulta que no recordo el nom de l'stand, t'ho agraïria molt si m'ho poguéssis dir !

    ResponElimina
    Respostes
    1. Es clar que sí dona, cap problema. La vaig comprar a la botiga de patch del meu poble http://www.pedasospatchwork.com/ a Sant Feliu de Llobregat. Suposo que l'stand era el seu Pedaços Patchwork.

      Elimina
    2. Moltíssimes gràcies Núria !!!

      Elimina
  4. M'encanta el detall de la magdalena!!!!!!

    Si passes pel nostre bloc t'hem deixat un premi molt merescut!!!!

    ResponElimina
  5. Maquíssi, Núria! La combinació de teles t'ha quedat ben alegre! I el cupcake li ha donat el toc final....no m'estramya que la Gisela el porti tot el dia!
    Una abraçada!

    ResponElimina
  6. Hola,

    Es monissim el detall de la magdalena ens agrada moltissim.

    Bona primavera. Un peto. Raquel i Neus

    ResponElimina
  7. Quina monada de davantal! m'encanta!

    una abraçada!

    Alba's sweets

    ResponElimina