CAPSETA DE MÚSICA

dijous, 10 de gener del 2013

Glenda Clutch

Aquest any els Reis Mags van decidir que quan passessin per Ca la M... portarien regals fets artesanalment, així que em van demanar si podia fer-ne una part. Em va tocar fer els regals de les seves nebodes la C... la M... i la M..., unes noietes que estan en l'edat de presumir. Així que la tieta M... va preguntar-me què podriem fer per satisfer tant als Reis com a aquestes jovenetes, i mirant-se el llibre de la Sue Kim, Bags The Modern Classics, va triar unes bossetes de mà precioses, el model Glenda Clutch però en versió més petita.
 
 
Així que sevidora com a patge de Ses Majestats es va posar mans a l'obra i ja a la fira de Creativa va triar i remenar fins a trobar la roba adequada, i també va comprar unes etiquetes d'aquestes de fet a mà que es delia per tenir. Finalment a Santa Ana va acabar d'arrodonir el conjunt amb els botons.
 
 
 




 


 


























































A la tieta M... li van agradar moltíssim, i també a les seves destinatàries. I què us he de dir dels Reis Mags, doncs que feliços i contents del resultat i de l'èxit han marxat fins l'any que bé amb un bon gust de boca, i una servidora ha quedat molt satisfeta de cosir una cosa diferent i de la bona rebuda que ha tingut.
 
 
Moltes gràcies M... ;D

10 comentaris:

  1. Tots tres son una passada! Si m'hagués de quedar amb un...mmmmmm...el marró, m'encanta la roba i el botó que hi has posat.
    Ptnts

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Núria, jo també em quedo amb el marró. Si no recordo malament la roba és Birds of Norway de Michael Miller, la vaig comprar a Girona tirada de preu, va ser amor a primera vista. A la foto no es veu però a darrera hi ha un ocell, no vaig pensar a retratar-ho.

      Moltes gràcies.

      Elimina
  2. Son preciosos i unes robes molt maques, segur que l'any vinent els reis et demanaren molts regals.

    Un peto. Raquel i Neus

    ResponElimina
  3. T'han quedat super xulos!! I els detallets dels botons ideals!!

    ResponElimina
  4. Molt, molt macos!! M'agrada especialment el del botó-fulla!

    ResponElimina
  5. Guapi són moníssims!!Jo també tinc aquest llibre, però encara no he fet aquest model.
    Quina patge estàs feta més guai!
    Una abraçada

    ResponElimina
  6. oooooohhh! que bonics que han quedat! les teles i el disseny del bolso! una pregunteta: què hi has posat d'entretela, Fast to Fuse??? merci! un petonas i felicitats per tan bona feina!

    ResponElimina
    Respostes
    1. No sé pas com es diu aquesta entretela, és rígida (no de les emboatades) i s'enganxa amb la planxa per una banda. Ja preguntaré a la botiga quina és i t'ho dic.

      Elimina
  7. Moltes gràcies a totes pels vostres comentaris, m'han fet molta il·lusió i estic molt contenta que us hagi agradat.

    Júlia tu que tens el llibre, no és difícil de fer, el que em va portar més feina és tallar les robes per fer concidir els dibuixos.

    ResponElimina
  8. Què xulos, Núria!! Jo també tinc aquest llibre però l'he d'explotar més!!
    Una abraçada!

    ResponElimina