CAPSETA DE MÚSICA

dimarts, 9 d’octubre del 2012

Petjadetes per un naixement

Entre d'altres coses aquests dies he estat fent un kit per regalar a la M... i a l'E..., que aviat seran pares del Jan.
 
Una capa de bany, un pitet i un gorret perquè no tingui fred quan vingui a aquest món, que ja serà ben entrat el Desembre. La roba que he fet servir potser us serà familiar, és Dog dogs puppy paw print de RJR fabrics, i que ja havia utilitzat abans amb el barret reversible i que m'encanta, és molt alegre (si us agrada la podeu trobar aquí tot i que jo la vaig comprar a la fira de Sitges fa un parell d'anys). A més a més com que la mare és biòloga potser li farà gràcia.
 

Per fer la capa i el pitet vaig comprar una tovallola gran blanca, i d'allà me n'han sortit les dues peces, una mica de biaix al voltant i llestos. Sí, ara dic llestos, així com si fos tant fàcil, però la tovallola m'ha donat molta guerra. Pel pitet vaig fer servir de patró el d'un que m'havien regalat, només l'he fet més gran, ah i la tela de la butxaca és doble, per donar-hi més consistència. I pel gorret, doncs res una samarreta de punt blanca, ben gran així en poden sortir més, i hi he fet una aplicació a mà amb punt de festó (si ja no acostumeu a fer punt de creu, guardeu els fils que els podeu aprofitar per fer aplicacions, jo els estic utilitzant de nou).
 
Sé que queda molt malament dir-ho però m'agrada molt el resultat final, la capa no em convenç massa però en general ha quedat un conjunt divertit i útil. Ara només espero que els agradi, sobretot al Jan.

Fins la propera ;D

4 comentaris:

  1. Núria quin conjunt més bufó! M'encanta, és molt alegre!
    Al Jan li agradarà moltíssim i estarà ben protegit al desembre.
    Una abraçada

    ResponElimina
  2. Nuria,
    T'ha quedat molt bonic.

    Un petonet.

    Olga

    ResponElimina
  3. No està gens malament dir-ho perquè és la veritat!!! T'ha quedat un conjunt molt maco!! Els pares estaran encantats amb el regalet i el Jan el lluirà ben content!
    Fins aviat!

    ResponElimina
  4. Tens un regalet al meu blog!!! Felicitats pel blog, m'encanta tot el que fas!!! Ets una artista!!!

    ResponElimina