CAPSETA DE MÚSICA

dimarts, 3 de juliol del 2012

Pintura, un gerani, i una olivera.

Per celebrar que ja ha arribat l'estiu us ensenyo el que vaig estar fent fa un parell de setmanes, bé més aviat hauria de dir les nits d'aquella setmana. Doncs he canviat els fils per la pintura, un gerani i una olivera, i el resultat és aquest.


I ara direu "Va no n'hi ha per tant!". Doncs tímidament us ensenyo unes fotos de com de desastrós estava abans el balcó, i és que amb un nen petit l'havia abandonat completament, sort que ara hi ha algú que em recorda que hem de regar les plantes.
Fins la propera!

5 comentaris:

  1. Jejeje! Quin canvi Núria!! No té res a veure l'abans amb l'ara! A disfrutar-lo!!!!!!!

    ResponElimina
  2. Doncs si que es nota sí!
    Gràcies per seguir-me, ens seguim!
    Em quedo a fer una passejada que ja veig que treballes molt i fas coses molt boniques.
    Ptns,
    Susana

    ResponElimina
  3. A mi també m'agrada el canvi! Li díona un aire nou al balcó molt maco!
    Hi deveu esmorzar cada dia no? Que s'ha d'aprofitar!

    ResponElimina
  4. Quina diferència! M'agrada molt com ha quedat!

    Ara a aprofitar-ho i a esmorzar o sopar a la terrassa eh! que val la pena!

    ResponElimina
  5. uau quin canvi!!! Amb canalla poques coses es poden fer. Jo també tinc moltes plantes mig mortes que no penso mai a regar!!! Quina pena!!

    ResponElimina