CAPSETA DE MÚSICA

dimarts, 13 de desembre del 2011

Entre Loopys i Stipples

El dia 5 vaig fer un curset accelerat per aprendre a encoixinar a màquina i, mare meva, no em pensava que fos tant complicat. Controlar la velocitat, el moviment de la roba, que les puntades quedin iguals, la tensió del fil... I ara estic intentant recopilar alguns minuts lliures a la setmana i practicar una mica. Així que entre refredat i refredat, a estonetes, m'estic movent entre stipples i loopys, i aquest està sent el resultat.


I tot per un objectiu, acabar definitivament el Quilt dels Pirates, que a aquest pas millor que esperi a tenir néts.

A més a més, tinc una llosa a sobre, que anomenarem senyora L, que espero haver resolt, en part, el dia 20 i així poder dedicar-me una miqueta més a la màquina, bé després em vindrà una segona llosa, però ja arribarà. Apa, doncs us deixo amb les meves pràctiques d'encoixinat a màquina que és el més interessant que tinc per ensenyar-vos.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada