CAPSETA DE MÚSICA

dijous, 17 de novembre del 2011

Quilt dels Pirates: Part II

Els 45 blocs ja estaven llestos, i en principi només faltava afegir la roba del sashing, semblava una feina senzilla. Escollir una roba, tallar, cosir i llestos. Però no, va ser més difícil del que em pensava. Per començar no sabia quina tela triar, les llises no m'agradaven, els blocs quedaven massa emmarcats, i triar-ne una d'estampada que hi lligués era difícil. Finalment, i després de mirar i remirar, vaig decidir-me. És la mateixa que vaig fer servir pel Lollipop Dress, però amb tons verds i blaus. Segur que a molts no us agrada el resultat, massa colors, però era just el que volia, una gran barreja de colors.


Però la cosa no s'acabava aquí. Quina tela havia de fer servir pel top? Una altra estampada? Buf no, massa color. Volia alguna cosa més llisa, però res m'acabava de fer el pes -i tinc testimonis-. Finalment una llisa una mica basta i de color marfil.


A més va venir tot rodat, feia dies em voltava pel cap d'afegir uns motius al top amb les robes del quilt que em sobraven, per decorar-lo una miqueta, i que fós un quilt amb dues cares, reversible. Doncs resulta que finalment ho he hagut de fer, però per necessitat, per guanyar amplada amb la tela de darrera. I la veritat és que el resultat m'encanta. Dos quilts per dos moments diferents.


Així que tot s'ha allargat més del que em pensava (jo que creia que ja ho tenia llest). Ara només queda la tasca final, encoixinar. Encara estic indecisa, la meva idea és fer cercles, com si fossin bombolles, per trencar amb les línies rectes dels molins i així continuar amb el tema del mar. Però ja veurem, primer hauré de practicar una mica amb la màquina. Però accepto noves idees. ;D

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada