CAPSETA DE MÚSICA

divendres, 1 de juliol del 2011

Lollipop Dress

Infància, piruletes, estiu... no us dibuixa un somriure als llavis? Doncs a mi sí, i aquesta roba em transmet tot això. Quan la vaig veure me'n vaig enamorar, em recordaven aquelles piruletes que tenen un dibuix d'espiral, d'aquí el nom del vestit "Lollipop Dress". Doncs bé és un regal per la filla d'una amiga que fa poquet ha fet dos anyets, espero que li agradi, i a vosaltres també. I d'aquí uns dies us ensenyaré el que li he fet a la seva germaneta que arribarà aviat.
El vestit no té massa complicació, i us ho diu una principiant, l'he tret d'aquest llibre que us recomano 100% i més si teniu nenes.

2 comentaris:

  1. M'agrada molt el vestit! i la roba és molt xula fa estiu estiu!!! enhorabona!

    ResponElimina
  2. Gràcies, espero que a ella també li agradi. Merci per passar

    ResponElimina