CAPSETA DE MÚSICA

dilluns, 14 de març del 2011

Watermelon Dress

Fa uns dies El Petit Taller va recomanar aquest llibre, i me'l vaig comprar. Volia fer-li alguna coseta al meu nen, però fer coses per nenes és més senzill sobretot si no has fet absolutament mai res de costura. Al llibre sortia una samarreta de tirants que no semblava massa complicada de fer i, com que sóc molt impacient, em vaig mirar els dibuixos i m'hi vaig posar; tenia tantes ganes de començar! M'he de pendre aquestes coses amb més calma. Bé doncs aquest és el resultat i n'estic molt contenta. És millor mirar-lo de lluny perquè de prop es veuen les errades, però és el primer que faig.


La roba és d'un vestit curt o brusa llarga (com preferiu) que vaig desmuntar fa un parell d'anys i que no m'he arreglat mai, i he pensat que millor que fer-m'ho per mi era fer-li a la meva neboda que aviat farà anyets. És senzill de fer, un rectangle de roba i una goma a dalt, i després uns tirants. El vestidet l'he fet amb la part de la faldilla del que havia estat el meu vestit; els tirants amb el cinturó que tenia (l'he partit en dos per fer-lo més estret), i també n'ha sortit la cinta pels cabells, per la qual he seguit un tutorial del llibre i el de La Petita Marieta. El que he fet ha estat folrar la goma perquè no es vegi. La flor que hi ha com a decoració l'he fet amb la roba de folre que portava el vestit, i he seguit l'explicació de la Txell (me'n moria de ganes de provar-la), i els botons, tots decoratius, són en forma de síndria (quina fruita representa millor l'estiu que aquesta). Ara només cal esperar que arribi la caloreta!
Detall botó tirants
Detall flor i botó
Cinta pels cabells

6 comentaris:

  1. t'ha quedat genial !!!! m'apunto el llibre... a veure si cau...

    ResponElimina
  2. Ei, quina passada el vestit, sort que és el primer que fas, just avui n'he fet un de semblant. Ja veuras que això de la màquina crea visi, sobretot si te'n surts tan fantàsticament!!

    ResponElimina
  3. Me encanta, te ha quedado muy chulo, sobretodo para ser el primero!

    ResponElimina
  4. Ei Núria, doncs tu hi deus veure les imperfeccions, però jo el veig xulíssim!I són tant pràctics i fàcils per l'estiu! Segur que la teva nebodeta hi va encantada i, sobretot, còmoda!

    ResponElimina
  5. Ostres Núria, t'ha quedat genial, jo em sento incapaç de fer res de roba, sóc una negada! M'apunto el llibre, a veure si quan tingui la màquina m'animo!

    ResponElimina
  6. M'encanta la roba!!!! t'ha quedat molt be! aquests vestidets son molt facils de fer i sempre queden tan be! i per ser el primer ha sortit genial. No tindras problema en fer mes cosetes, ja veuras.

    ResponElimina