CAPSETA DE MÚSICA

dimarts, 14 de desembre del 2010

Lago di Garda

Donar la volta al llac és sense dubte un plaer pels cinc sentits, una part del mediterrani enmig dels alps italians, des de petites fortaleses medievals a pobles amb aire austríac, pins envoltats de bugambílies i llimoners, i a l'aire es respira un no sé què càlid i bucòlic. No pots deixar de pensar amb potser l'obra més universal de Shakespeare, barrejat amb un ambient que de vegades recorda els feliços anys vint, i pobles amb reminicències de l'imperi austrohongarès. Un paissatge abrupte, un mar calmat, cignes, flors quasi exòtiques. Contrastos, potser aquesta seria la paraula, tot recorda el mar, l'ambient, les barques, el sol, les platges, però de cop i volta descobreixes on ets quan al submergir-te en les seves aigües en tastes la dolçor.

Gardone Riviera

Crepuscle des de Peschiera del Garda

3 comentaris:

  1. Hola guapa!!!
    M'acabo de fer seguidora del teu blog, sóc la cuqueta del SP (ja saps, mamiscrap). M'encanta la pau que desprén aquesta foto, t'ha quedat preciosa. Ens veiem ;)

    ResponElimina
  2. Gràcies Eva, per comentari, però malauradament la foto no és meva. En vaig fer moltes quan hi vaig estar, però aquesta crec que transmet perfectament la sensació que em produeix aquest lloc. De fet les fotos que he posat a les altres escapades tampoc són meves, jo no sóc tant professional. Ara les experiències són totes reals.

    ResponElimina